04:07

Nagyon rég volt már, hogy ilyen korán felkeltem. Nehezen sikerült csak felébrednem, de végül erőt vettem magamon. Felültem az ágyban és körülnéztem, úgy tűnik nem álmodom. Csend volt, végtelen csend. Automatikus mozdulattal a párnám mellé nyúltam, ahová mindig is lerakom esténként a mobilomat. A hideg műanyag érzése megnyugtatott, Mr. Android mindig velem van. Kezemben a mobillal kimásztam az ágyból, és az ablakhoz mentem. Egészen addig a pillanatig nem fogtam fel, hogy miért is kellett felébrednem éppen akkor. Egy mozdulattal elhúztam a függönyt és mindent megértettem. Ezért megérte felkelnem.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

